Polisvoorwaarden DAS

Home/Word lid/Polisvoorwaarden DAS

Polisvoorwaarden DAS

De aanvullende rechtsbijstandverzekering die onderdeel is van het Premium lidmaatschap wordt uitgevoerd door DAS. Hiervoor gelden aparte polisvoorwaarden.

Wat moet je doen als je hulp van DAS nodig hebt?

Als je een conflict hebt, moet je zo snel mogelijk met DAS contact opnemen. Dat kan op verschillende manieren.

Wil je alleen advies?

Bel dan met DAS. Dat kan op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur op telefoonnummer:

  • 020  6517 517 voor een aanrijdingschade zonder letsel
  • 020  6518 815 voor alle andere (juridische) conflicten.

Conflict aanmelden?

Heb je juridische hulp nodig en wil je jouw zaak direct aanmelden? Dat kan op één van deze manieren:

Voor aanrijdingsschade zonder letsel:

Voor alle andere conflicten:

  • Per post naar:
    DAS
    Team Intake Juridisch
    Postbus 23000, 1100 DM Amsterdam

Let op! Stuur alsjeblieft direct de documenten mee die over het conflict gaan. Als je jouw zaak via de website aanmeldt, scan de documenten dan en stuur ze als bijlage mee. En vermeld daarbij altijd dat je verzekerd bent via het collectieve contract voor Premiumleden van De Unie.

Is er sprake van spoed?

Neem dan altijd eerst telefonisch contact op met de Juridische Adviesdesk van DAS. Dat kan op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur op telefoonnummer 020 – 6518 815.